Vrij vragen

Er zijn verschillende omstandigheden waarvoor u vrij kunt krijgen.

Ziekte
Wilt u, als uw kind ziek is, dat voor schooltijd zelf telefonisch aan ons doorgeven? We zijn bereikbaar op 0184-641480.
NB: omdat we als team op maandag- en vrijdagmorgen met elkaar de week openen / sluiten, nemen we op die morgens tussen 8.00 uur en 8.15 uur de telefoon niet op.

Medisch bezoek
Voor een medisch bezoek (bijv. huisarts, tandarts) kunt volstaan met het meegeven van een briefje aan uw kind, een berichtje via Parro of even een telefoontje naar school. Voor afspraken die op lange termijn gepland kunnen worden (bijv. orthodontie) vragen we u deze zoveel mogelijk buiten de schooltijden om te plannen.

Bijzondere omstandigheden
Er zijn verschillende bijzondere omstandigheden waarvoor u vrij kunt krijgen (bijv. huwelijken, begrafenissen, vakanties, jubilea. etc.). Verlof hiervoor kunt u aanvragen door een formulier. Dit formulier is op school verkrijgbaar bij de directie. Het is een standaardformulier van de gemeente Molenlanden. Na het invullen van het formulier kunt u het weer op school inleveren. U krijgt dan van de directie te horen of er toestemming wordt verleend of niet. In uitzonderlijke gevallen overlegt de directie eerst met de leerplichtambtenaar.